niedziela, 6 sierpnia 2017


6 komentarzy:

  1. Halo Saphiro wróciłaś już z przestworzy? Trzymaj kciuki,za jutrzejszą pogodę, żeby była w miarę przyjazna albowiem startuję do ciebie rano.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście ze będę trzymać .
    Trzymać i czekać na Ciebie .
    A czy wróciłam ?
    Przecież mnie znasz.
    Jeszcze nie :)))
    Wrócę . Zawsze wracam .

    OdpowiedzUsuń
  3. no to trzymię i ja :) odezwijcie się jak już dojedziesz Leśno :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kortez :) Toż to mąż Twój, z tego, co pamiętam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurczę, swojego czasu bardzo zakręciłem się na jego punkcie. A jak Kortez wystąpił bodajże w Sopocie w tym roku to aż mi łzy leciały niemal, tak mnie wzruszył na żywo (na żywo ale w TV). :)

    Pozdrawiam!
    Mozaika Rzeczywistości.

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja czekam. jak jest tylko muzyczna bez noty znaczy że nie jest za dobrze.

    OdpowiedzUsuń